2015年12月4日 星期五

澳門曼谷不丹13日之旅: 第五日: 不丹Thimpu

不丹第二日: 2015年10月18日 星期日
 
昨晚訓得好好, 今天精神奕奕去睇清楚不丹的Thimpu先~~~:p:p
呢間是Thimpu住 的酒店 GYELSA BOUTIQUE房口和大堂都有wifii, 速度都唔錯添~~~
 


good morning Thimpu~~~好好天~~~~ 

早餐, 面包係服務員"看"比我地, 會唔會太多呢~~~:p:p 仲有煎蛋, 奶茶, 咖啡都是落order叫~~~的
 
 
太多了~~~我地只食3塊~~~ 

第一站又去番呢度~~~因為導遊又唔記得帶sim card比我地, 向呢度睇住等他回家取~~~
 
 
 
 国家纪念碑(National Memorial Chorten)
這是座有圍牆的佛塔,門上三尊佛像,這是不丹人最尊崇的三位大王或佛,由左至右分別是蓮花生大師(古如仁波切),中間是釋迦摩尼佛,右邊是不丹開國國王 Shabdrung Ngawang Namgyal。
(資料來自網絡)

呵~~~原來是咁, 早知影下果三尊佛像:p:p

不丹第三任國王Jigme Dorji Wangchuk (吉格梅 . 多傑. 望楚克) 被尊稱為「不丹現代化之父」,這裡就是第三世的王后為國王建的佛塔,是廷布的地標之ㄧ,廷布人已養成習慣早晚都要來此順時鐘繞佛塔三圈,然後再去上班或下班
(資料來自網絡)
 
 
 
 
 
 
 
 
d警察都幾有型咁~~~

等左一陣, 比左sim card我地之後, 就帶我地去Takin Mini Zoo Takin羚牛保護區

範圍好小, 好多樹木~~有小小斜路行~~~
 
咪話不丹好多流浪狗的, 黎度呢度, 突然有隻中的黃狗, 好開心咁撲向美人大肶上, 美人即刻硬晒呔, 因為我同佢都是怕狗, 導遊知道後, 就幫我地喝走牠, 但是行行下, 又見番佢又跟著美人, 好彩美人唔係好驚, 導遊又喝走牠, 遊覽緊時, 隻狗都時不時出現, 好想痴住美人咁~~~之後問番養狗的人, 隻狗應該好鐘意美人果陣味和~~~~:p:p好彩無嚇親我的美人jet~~~~haha~~~

黎呢度主要睇takin, 是不丹國獸

在過去,廷布只有一個小動物園,飼養當地的一些小動物。後來,不丹第四任國王認為,在這裡飼養動物是不符合佛教教義的。因此,所有動物都被放生了,動物園也隨即被關閉。然而,經過多年監禁,一些動物無法適應自由的生活。它們仍留在該地區流浪,時常造成城市交通紊亂。為了保護動物,動物園原址又重新建起了圍欄,這里後來演變成為羚牛保​​護區。羚牛(takin,不丹語稱塔金)是不丹國獸,相當於中國的大熊貓。這種羊頭牛身的動物是羊和牛的雜交動物,只有在不丹能夠看見,和它關係最近的親屬就是北極麝香牛。傳說是不丹癲狂聖賢喇嘛朱卡庫拉用羊和牛的骨頭創造了takin。如今,廷布動物園成為了觀賞塔金的最好場所。這裡除了羚牛,還飼養了包括馴鹿及山羌等多個鹿種。
(資料來自網絡)

現在睇, takin個樣有小小肉酸~~~

跟著圍繞個動物園行左一個圈
 
 
 
 
 
 跟住唔知帶左我地去邊度, 係一個高地, 可以睇到成個Thimpu的景~~當然又要行一段斜路~~~
上好d, 落呢就驚d~~~對鞋有小小跣跣地~~~

又跟住佢行~~佢都幾識搞氣氛~~~
見到啦, 又是沙地, 對鞋已經開始變左小小黃色~~~因為都幾大塵

 
 
 
 
 
 
 
睇番網絡資料, 呢度好似是BBS Tower 不丹廣播電台電塔, 但是呢唔係好肯定~~~:p:p
 
 
 
 
 
 
 

之後參觀 Zilukha Nunnery Monastery,是少有的一座尼姑廟,其特色是寺廟四壁,有極其精彩的宗教壁畫

資料又是抄網絡:p:p 講真當時都唔知呢度有咩特別和叫咩地方, 反正都未睇過~~~hee hee~~~





丫~~~~去不丹, 記得唔好著穿窿襪:p:p 因為入去d廟 全部都要除鞋~~~~和著對易著易除的鞋咁就方便好多立~~~
還有廟裏面是唔可以影相的~~~~


同事話轉多d經輪 會有福的~~~~轉呀轉呀轉呀~~~~轉多d轉多d~~~ ^_^
 
  
 
  跟著坐車路經呢度又影一輪相~~~ 真是好靚~~~~最鐘意個藍天~~~
 

天氣好舒服~~~早上有小小凍, 到外出有太陽晒住就唔凍, 還有小小熱, 可以只穿一件長袖衛衣, 加一件外套(記得要風褸質地果d, 因為不丹好大塵, 絨果d就太過吸塵了~~~回來有排洗~~~:p:p)10月中去不丹, 天氣好好~~~~

佢幾好開心~~~~佢好似自己去玩多過我地去玩~~~咁:p:p
佢好識做的, 成日同我地影雙人相, 所以呢個遊程比起自己去的自由行的雙人相是影得最多~~~^_^
 
 

跟住帶我地去睇Archery即是射箭

射箭(Archery) ,不丹的國家運動,每個不丹男人都會射箭,而且個個都是神射手,箭手們從150米外射箭過來,傳統的弓是竹製的,現今的弓箭多為鋼製,甚至要從美國進口。在不丹全民風靡射箭,幾乎每週末都有射箭比賽,射箭比賽也是一種社交活動,在射箭場上也可拓展人際關係。
(資料來自網絡)
 
 

犀利, 咁遠都射到0_0
 
 
 

就咁睇,幾乎都睇唔到個笆, 仲要要射中添~~~好野好野~~~~
仲有呢個場地, 係唔使book 唔使錢~~~ 林番起澳門book個要比錢羽毛球場都咁難~~~
 
 
 Coronation Park, 泰國送給不丹的一尊直立大佛, 這尊大佛當然是泰國小乘佛教風格, 跟在不丹本土的佛像很不同
(終於在網絡找到了資料~~~)

原來呢度叫Coronation Park, 導遊一定有同我提起過, 點解我現在一點印像也沒有呢~~~~:P:P

佢真是好大好大~~~~
 
 
 

公園遠處也有人玩Archery

難得有幾朵花睇下~~~~:P:P
 
 
 

HEE HEE~~~~又轉左去一個山頭, 從車尾拎左好多飯送出來, 我一早就知佢也會安排野餐比我地食~~~不過就估唔到是今天姐~~~~
 
 好多野拎呀~~~4個人又點食得晒咁多呀~~~:P:P不過好有心~~~

樣樣都好大份~~~SANGAY 我的司機, 佢拎得最多最重~~~~THX~~~

我同美人都有拎D, 哇~~~唔係講笑, 真係好重, 又要上斜, 我真是拎唔郁, KINELY見到, 就叫我比番佢, 佢一手就拎起, 美人都拎住一樣, 都覺得吃力, 唔知係咪因為高山~~~~:P:P

哇~~~幾大盆飯~~~~
 
 6個送~~~又有碟又茶~~~好豐富~~~

選左一個涼亭用餐, 風景一流, 當時已經吸引好多狗狗黎左~~~

還有, KINELY預備左兩套不丹衫比我地著, 佢地幫美人著, 佢就搵到一個向附近野餐的女人幫我著, 著果時會紮得好緊好緊, 我覺得著左好肥咁, 而美人就著得好好睇, 好似不丹男人, 美人都話佢紮得好緊~~~

著好後, 就幫我地狂影相, 睇番D相, 我覺得自己著得好肥~~~~>_<KINELY仲話我著得好好睇~~~ ~_~

呢度風景都好靚, 陽光雖然猛烈, 但有涼風, 溫度亦唔高, 所以好舒服, 注意防曬和戴太陽眼鏡就可以了~~~^_^
 

佢地一直係度等我地比食物佢地食~~~~
我其實食得唔多, 因為件KIRA紮得好實~~:P:P

其實我見到有D驚~~~的~~~:P:P
好拿, 食完之後, 佢地就收拾餐具, 淨番好多飯送, KINELY就倒在地上, 全部比晒D狗狗食~~~D狗狗都好乖~~~
 

可能是星期日, 都有D人向度野餐~~~(一定有狗狗向你附近~~~)

跟著我地就向呢邊出發睇大佛~~~
 

就咁睇好似香港的天壇大佛~~~
 

有坐車過去的, 著住套KIRA過去, 有排行~~~~:P:P

呢度好大風, 好大和好曬~~~不過好莊觀~~~~

據稱該像造價達4,700萬美金,由南京的工廠鑄造及分件, 再經水路及陸路運到原址裝嵌,內部將放置10萬尊由善信贊助的8吋高貼金釋迦牟尼佛;至於坐佛底部高約20米的金剛寶座(Dordenma),則會劃分成4層禪室大殿,牆上共放置25,000尊12吋小金佛,每層再供奉不同的菩薩,祈以為眾生帶來無量加持、和平及喜悅。
(資料來自網絡)

這個叫Buddha Dordenma Statue  2007年開始建造~~~的, 我地去果時應該剛剛起好~~~
 
 

樣樣都好新~~~好乾淨~~~
 
 
 
 

都好多人黎睇~~~
 

藍天白雲~~~好正~~~~
 

成個不丹旅程, 只得呢個可以影裡面, 和呢度同其他寺廟一樣, 入去前一定要除鞋~~~~

好金光閃閃~~~好靚~~~
 
 
 
 

裏面都好大~~~好多佛尊~~~
 
 
 
 
 

彫刻都好細緻 仲是不同的形態的~~~
 
 
 
 
 
 

天花版都好靚~~~
 
 
 
 
 
 
 

著住佢, 真是唔行得快, 好細步好細步咁行, 成個人斯文晒~~~:P:P

好得意呀~~~好細件的KIRA

真是唔好意思, 我應該問下可唔可以影個小妹妹~~~現在好似嚇親個爸爸咁~~~:P:P

跟著帶左我地去呢度Weaving  centre in Changzamto 買手信, 以美金計算的, 其實都唔平~~~不過可以買下野, 真係覺得精神D和~~~~ HAHA~~~
 
 
 
 呢位姐姐向星期日都開工, 應該是OT緊~~~~:P:P 真是好好手勢咁做的~~~~怪之得賣得咁貴~~~
 
我地用緊自製押花機殼, KINELY睇到, 又學我地, 將D草夾向自己的機殼上~~~ HAHAA~~~好有天份和~~~~HAHA~~~:P:P
 
真是因為星期日, 無咩地地方去, 傾下講下KINELY話佢家姐有間士多, 問我去唔去睇下, 居然就帶左我地去果度睇下坐下~~~

D貨好多來自大陸~~~不丹沒有工業, 用品食品多數來自印度, 泰國和中國, 佢家姐就隔一排就去杭州入貨~~~~

好大陸下~~~
 

向度HEA左一陣, 飲左杯茶~~~都無咩野講~~~架~~~~著住套KIRA好唔自然~~~:P:P
 
 
 
 好啦, 抖左一陣, 回酒店, 換番現代服~~~~又抖左一陣~~~~再出去再行下市內店, 又再買D手信~~~
D SHOPS都好舊咁
 
 

D招牌好統一的~~~藍底白字~~~
 

帶我地向THIMPU周圍行下~~~~呢度好似廣場~~~好CENTRAL的啦~~~
 
 
 

行緊去買手信~~~無錯又買手信~~~ HEE HEE~~~:P:P

跟著帶我地去左呢度Authentic Bhutanese Crafts
 
呢度有一條街咁長, 都是賣手信, 而且價錢平~~~有我想要的東西買添~~~^_^ 
 
 
 想要的呢度都有, 袋仔呀, 酒套呀, 書簽呀, 五彩旗呀~~~
 

手信街對面
 
 

條街真是好長的
 
 領呔都有~~~~
 
 
 

呢D好靚~~~
 
 

全部都人手制作~~~~都買左幾個袋仔~~~好滿足地回酒店~~~:P:P

THIMPU雖然是不丹的首都, 但是D路都好不好~~~不過聽到話不丹向最近的30年發展得好快~~~相同再遲D黎景觀又唔同晒~~~~
 

呢度好細地方, SANGAY司機陪我地行, 行兩行他撞到朋友, 行兩行又撞到朋友~~~^_^
 

好近的炸, 來回都唔使15分鐘~~~

準時6點幾食飯~~~

岩胃口的, 正正常常, 所以每日都好暢通~~~^_^

一定有甜品的~~~但入夜天氣凍左, 食完都幾凍~~~:P:P

D相又自己倒轉左, 就是買左呢D~~~好靚呀~~~~:P:P
 
呢度都買左差不多MOP600 

呢兩套GHO 和 KIRA 話比左我地~~~重到死~~~當時想唔拎架~~~最後都帶左回家~~~聽講新的一套普普通通都要USD30一套~~~

好啦, 又可以早訓~~~~好舒服呀~~~
GOOD NIGHT THIMPU~~~~^_^
 

沒有留言:

張貼留言