2013年10月14日 星期一

第2日: 長島 jazz dream outlet

2013年8月30日
今天去長島 jazz dream outlet, 同要買定明天去金澤的車票.......

跟住上網搵到的資料咁去..................

名古屋購買à金澤的巴士票
榮駅à名古屋駅 東山線2個車站
上路面向前直入高島屋大堂àJR Expressway Bus 方向走
JR expressway bus(JR東海高速巴士)售票處, 車票可以預先在網上訂購.

乘車地點在售票處旁邊

望住指示牌, 都好易搵到.....



呢度真係比榮多好多人~~


唔明問下名古屋站D工作人員, 佢地好NICE~~~架~~^_^


到左啦, 我試過去佢地WEB訂票, 訂票要用咩咩日本名, (我已經唔記得左叫咩啦~~:P) 咁好啦, 上網查好自己個日本名, 訂票啦, 都訂極都訂唔到和~~~>_<所以要黎呢到買立~~~


 $4060X2 都幾貴架~~~~
買完票呢, 咪出門口既, 原來有分出口和入口, 我地去左入口度出, 等左隻門好耐都唔打開, 後面職員原來一直叫住我地去第個門口出, 哈哈~~~~好瘀皮呀~~~

我地要在3號站上車, 睇定個位置先~~~


買左之後, 就行去買搭OUTLET票~~~~又開始搵路立~~~:P


長島 jazz dream outlet
名古屋巴士中心3(名鉄BUS中心的入口是,名鉄的紳士館(Men's)3F 中間那一棟 go up 三樓買票) 名鐵&三重bus合開的「長島温泉バス」 終點是長島溫泉 來回$1800 順著手扶電梯上四樓 2號站等車 大蓋2030分鐘左右一班車 回程在落車點找3號站



跟住上面的路線, 搵搵下, 咁就搵到立~~我地上車時, 都差不多開啦, 所以都FULL下, 我地兩個人, 淨番D單位, 有個日本靚女, 見到咁, 即刻起身讓比我地坐, 佢就轉左去坐單位, 好多謝佢呀~~~
成架車好多女仔, 物咁多人去OUTLET既?! 呢個OUTLET都好HIT和~~~:P 

買定來回票$1800X2


好快就到左LU ~~~原來呀呢度仲有個水上樂園架,車上好多人都係去果度玩, 唔係去OUTLET架~~~HAHA~~~~

影定個時刻表先~~~


OUTLET唔算多人~~~
 同其他D OUTLET差不多, 都係有野食, 上下兩層咁, 有地方坐下咁....

去到都中午, 要醫肚先~~~

仲有遊樂場痴住呢個OUTLET~~~ 


叫左個松板牛 $1600

呢舊係豬肉黎既~~$1650


FOOD COURT型式~~~

食飽周圍行下~~~
我覺得D款式舊舊地, 無咩岩咁~~~


 有得夾和~~~晒氣啦~~~呢D夾邊夾得到丫~~~:P:P

最後去左PUMA買D野, 臨走時食左呢個甜品, 好正呀~~~$400


呢度就是隔離水上樂園, D人行到上頂, 跟住就跣滑梯落黎, 好多人架~~~~
走LU~~番去名古屋站~~~ 
 巴士黎啦~~~好蘿, 終於可以坐下LU~~~:P:P

呢頭都好靜~~條街無物人咁~~~



見時間仲早, 向呢度行下先~~~ 

向地下街行下, 因為之前聽一個同事講向日本配眼鏡D技術好好, 我地咪入去8卦啦, 哇~~D框好輕呀, 同埋D價錢都唔貴和~~~不過D款唔係好岩~~



唔得啦, 又要坐下, 順便食埋飯啦, 吉野家和~~~ HAHA~~~我衝呀~~~ :P:P
$540

 $570

好, 再去埋呢間先番酒店~~~都搵左一輪, 上網找的出口是錯的, 行左好多路, 問左好多人, 先搵到, 唉~~~






呢度感覺有D新苖咁.....

買左呢包去黑頭潔面, 就走LU~~


其實向個名古屋站向住東海售票處方向出口, 再左邊行就到, 唔知你地睇唔睇到, 棵樹後面有個隱隱若若的綠色牌, 就是果度啦~~~


又買左D生菓食, 好好好好正呀~~~~超香超甜~~~~ 兩樣加埋$375+380=$792 好抵呀~~~當然啦又是跳樓貨啦~~~ HAHA~~~


呢堆就是向OUTLET和藥房買到的戰利品~~~~


下次都係快D 寫BLOG, 因為真係好多野唔記得晒~~~>_<搞到個BLOG內容唔夠豐富添~~~ >_<





4 則留言: