2013年10月13日 星期日

第1日: HK->台灣(轉機)->名古屋->The b Nagoya

2013年8月29日
尋日我地搵定個A11巴士站, 都好近酒店, 過一條馬路, 大約酒店斜對面左右, 由酒店行過去大約7分鐘左右啦, 睇定班次, 預番個時間等車, 果時好似早上6點幾~~~ *_*

上到巴士, 都幾FULL下, 坐左大約40分鐘左右, 就到左機場LU~~~^_^
CHECK下出發前幾重先~~~



咁早食個早餐先~~~


$40 +$38

 我地揀左個轉機搭, 因為D時間靚D和同直航比較, 仲早D到達~~~中途會在台灣停一個鐘左右~~~

未試過咁轉機, 是可以落一落機行下, 當然, 可以留底機倉等既......落機前一定要帶齊野走和, 因為個位都會執一執, 好似如果你留底枝水向個位上, 回來會唔見的啦~~~

又咁, 你帶住水轉機, 要記得飲晒和, 雖然是轉機, 都要在台灣做安檢, 水是不會比過關架~~~

落機時, 佢會比呢兩張過境登機證 你做識別~~~


去一去洗手間, 行一行D SHOPS 咁又到番後機室~~~




大約坐個幾鐘, 好似~~(已經唔係好記得啦~~~:P) 就到左名古屋啦~~~~當時已經16:00~~ *_*



我地去金山站, THE B HOTEL要向呢個站落~~
路線如下:
乘坐名鐵空港線à由中部國際空港à金山駅
(每人Yen790, 準急車程約45分鐘.)
金山駅à地下鐵名城線à榮駅
(每人Yen200, 4個車站)
酒店在榮駅à13號出口步行3分鐘à 13號出口只有樓梯
(附近轉灣再轉灣有升降機及扶手電梯上路面. 升降機開放時間: 7:30 - 22:15)








都好易搵...... 向呢個出口向前行就會見到酒店的啦~~~

見到啦~~~
 要搭電梯到大堂CHECK IN

日本的酒店房都係咁啦~~~呢個是買PACKAGE包的酒店~~~ 


 搞掂左就出去行下, 順便食晚飯~~~

拎左個酒店週邊地圖睇, 依~~~松板屋原來都好近和, 咁咪可以食到薘萊軒~~~ YEAH~~~
行左一陣, 搵到啦~~~
行緊去搵...



正~~~無物人和~~~

我地向呢度排左一陣, 好快就有位LU~~~

比左個食的方法我地睇....HEE~~~一早溫好啦~~~:P:P
 得我地兩個廣東人~~~
 呢個唔見MENU有, 但本旅遊書有, 咁我就指左比姐姐睇咁ORDER既~~~


好好味呀~~~ 
叫左一個套餐~~~ 





好好食呀~~~~但是同我上次去京都廣川食的, 覺得廣川好食D, 可能廣川是第一次~~~
廣川果次向呢度可以睇到:

 果時都差不多8:00, 可能咁就無物人等~~~
跟住就行下街~~~ 


好得意的風扇仔~~
丫, 我地一食完飯, 就即刻去MARKET睇下有個跳樓貨買, 呢堆生菓$1050 好抵呀~~~ 巨鋒提子呀~~~我立到咁上下份量都要$700-800, 原來無核的和~~~正和, 有淡淡的酒味, 應該開始變壞, 所以咁平~~~ HEE~~~向日本食野, 就算是壞, 都香D~~~:P:P

沿路見到有呢D大排檔, 名古屋的榮呢度, 感覺幾好, 唔太多人, 唔太多車, 好多人都踩單車出入咁....唔錯~~~ 

跟住狂影電視塔.... :P 


呢個摩天輪好靚
 會變色的OASIS21 好靚架~~~



搭LIFT上去睇睇~~~

林住用腳架影雙人相, 唔准的和~~~咁算啦, 叫人影啦~~~~

呢度好有情調和~~~










影左一輪, 行下下面, 都幾多餐廳~~~因為都已經差不多10點, 已經好靜下~~~ 
 睇完就番酒店食生菓LU~~~ 
 真是好大粒架~~~

2 則留言: