2015年11月29日 星期日

澳門曼谷不丹13日之旅: 第四日: 曼谷 ->不丹Paro-->Thimpu

不丹第一日: 2015年10月17日 星期六

搭晨早06:30 BHUTAN AIR 所以03:00起身, 03:25開始坐的士, 沒有BY METER, 付了$450B, 都好快就到國際機場Suvarnabhumi airport , 04:00左右就到了, 記得準備散紙, 的士司機要搵人找錢比我地~~~
BHUTAN AIR 在K區, 心情都幾興奮~~~^_^
 


 去到就已經可以CHECK IN, 但果時先知道要向KOLKATA 印度的加德滿都停一下, 不過好短時間姐, 大約50分鐘左右~~~~之後再坐50分鐘左右就到不丹了~~~~^_^

CHECK IN時間好快和好順利, 跟著行一陣呢個機場, 真是好鬼大~~~~:P
 
 候機室D名牌店, 咁夜都開, 睇怕都是開24小時的啦~~~
 
 
D舖頭是營業緊的, 但就會熄左一部份燈, 有SALES係度的~~~ 
 
 唔知點解有D肚餓的~~TOTAL:$374B 都幾好食~~~
 
 好啦, 行去GATE度啦~~~同不丹越黎越近啦~~~^_^
 
 有D人已經著左行山裝, 可能同我地同一目的地和~~~:P:P
 
依家懶得意咁, 玩自拍, 對鞋仲咁乾淨, 過多幾日就知~~~:P:P 

搭巴士去上飛機啦~~~~~^_^
 
 
 D位都唔算窄~~~
 
 不過無電視睇的, 不過有都唔會睇啦~~~咁眼訓~~~#_#
 
 呢張專登放大D睇下BHUTAN係邊個位置~~~~黃色果部份就是~~~

我地向不丹路線是PARO--> THIMPU-->PUNAKA--> WANGDAE-->THIMPU-->PARO
 
由曼谷去KOLKATA所需時間大約2小時多D, 有一餐食~~~



 
 
 
 到左KOLKATA啦, 等人落機, 落貨, 再跟著有人上來好快手清潔, 最後有人上機, 就起飛~~LU 留50分鐘左右~~~
 
 
起飛無幾耐, 空中服務員好像好快手咁派小食, 因為又大約50分鐘左右就會降落不丹PARO機場 蘿~~~~^_^ 
 
 
降落緊啦~~~^_^ 
 

見到屋仔了~~~
 聽聞話, 能夠識降落PARO機場的飛機師, 得幾個, 因為不丹是由山圍繞的一個地區,  睇住個機翼同個山好近咁, 好似想同機翼欄腰CUT個山咁~~~~0_0 坐向度感覺好安全的~~~^_^

落機啦~~~個天好藍呀~~~^_^
 
可以慢慢行去過移民~~咁緊是一路行一路影相啦~~~~^_^ 
 
 好CAUSAL咁, 一落機已經FEEL 個人好RELAX咁, 天氣又好好, 大約10度左右, 但又唔係話好凍, 丫~~~不丹時間比曼谷時間慢1小時, 即係比澳門時慢2小時~~~
 
 
 

好多人會向呢張相影相留念, 不丹第五代皇帝和皇后

好多人會係停機坪好開心咁狂影相~~~~:P:P
 
 
 呢度就是過移民的大樓~~~已經好有特色~~~
 
 
 入去啦~~~但是先去一去洗手間先~~~:P:P都排左好耐隊~~~
 
呢度就是排隊過關, 全人手運作~~~
 

依, 呢度就是換錢的地方, 我地先換左EURO100先, 之後再向導遊換 (原先導遊一早向MESSENGER話換錢可以係他度換, 不過我地就唔想比佢知我地換左幾錢, 所以先向呢度換一半袋住先~~~)
RATE@72.45 即是EURO100 可以換到7245NU
 
得一個人向度工作, 沒有窗, 無電腦, 一部計數機, 和一張RATE紙~~~  D錢就咁放向台上~~~ 

一般過關的地方不可以影相, 睇番其他的BLOG 都影左好多和, 點解我咁傻唔影架~~~>_<
過關時, 只是比個PASSPORT, 張VISA唔已經唔睇了~~~

好立, 呢度就是唯一一條出行李的輸送帶~~~好短的炸~~~:P:P

原來仲未出~~~~:P:P
 
等多一陣, 就見到行李出來了, 跟著就出關, 大樓好細的炸, 出閘見到好多人企左向度, 因為都有好多TOURER向度接自己的客, 我也望左一陣, 聽到有人叫我~~~就咁開始英廣播了~~~:P:P
 
呢度就是出了大樓~~
 
一個司機, 一個導遊, 一部車, 就是咁開始不丹之旅~~佢地好熟練咁, 比左兩條圍巾, 蘿左我地兩個喼, 放左車尾箱, 跟著就開車~~~~

就是呢兩條, 好鬼巢, 又好鬼長和, 感覺有D求其~~~:P:P


 

當時我都對行程路線都唔係太清楚, 成份行程表好多地方名, 好多都唔識, 無物心機睇, 林住有人帶住唔緊要啦`~~~:P:P 雖然咁都有做下功課的, 有了解下不丹的旅遊情況~~~有咩名勝要遊覽~~~咁~~不丹是一個咩國家咁蘿~~~~

好啦, 出車啦~~~現在先由PARO去THIMPU, THIMPU是不丹的首都, 大約一個小時車程~~
感覺好原始~~~空氣好清新~~
 
 
 HAHA~~~佢地就是持著呢張紙向度等我地, 佢企向我右手邊, 我完全係睇唔到蘿~~~最後佢叫我先相認到~~~:P:P

呢張紙佢地求其放左向我地SEAT住後面, 一開車就飛左我地前面, 我地先見到~~~HAHA~~~:P:P 

第一站就是IRON BRIDGE~~~風景好好~~~見到條鐵橋~~~都幾刺激和~~~~呢度是去THIMPU必到的地方~~~
 
 
個天藍到呢~~~~
 

拿, 跟住佢行, KINELY有問, 第一睇見到佢地著呢D衫有無覺得FUNNY~~~我答無 HAHA~~因為我上網睇左好多不丹資料, 睇到慣左掛~~:P:P 但是呢我答完, 他好似無咩癮咁就無再講野~~~ HAHA~~~

落一條斜路, 當時好多旅客, 應該是同一班機, 同一地點出發, 第一站就黎呢度~~~^_^
 
 
 睇落好恐怖咁和~~~~
 
 
入去睇左D野, 聽D唔聽D~~~入便有兩層~~~
 
呢張是係二樓影落去的~~~~D人WE WEI鬼叫咁~~~~:P:P 
 
 好驚呀~~~KINELY行得輕鬆, D窿好大個, 隻腳好似好容易穿過去咁~~~HAHA~~~但是呢行多幾步 其實都好實淨, 唔再咁驚, 但就要小心行, 因為唔是平, 覺得好CAKE親的~~~:P:P

網絡上資料:
Iron Chain Bridge build in 2005 with the original iron chains made by Dupthop Thangtong Gyalpo in early 15th century.

見唔見到呀, 佢係著皮鞋~~~現在行緊斜路上山~~>_< 沙地, 一樣健步如飛~~~ 我地就徐徐跟著後面, 有小小辛苦咁~~~美人話慢慢行, 怕有高山症和~~~ 喘氣是因為要行斜路, 呢度成個不丹平均高度都是3千幾高度, 唔怕架~~~~:P:P
 
原來帶我地上來睇景, 好正呀~~~~ 
 

D水流都幾急和~~~~
 
 

TOURER好識做, 時不時都會話同你影相, 有時又會偷影我地~~~
 

呢棵樹好大棵呀~~~~好耐無見過咁的大樹~~~

上到黎有一小片平地, 呢度無圍欄, 呢副平地好像人行出來, 城市人一般享受慣有保護, 我問KIENLY有無曾經發生意外過跌落去, 佢答: NEVER!!  感覺無覺得呢個地方落後, 而是覺得生活亦可以用呢種方式, 無物話哪一種比較好咁~~~
 
 
 
 
睇完景, 就行番落去, 過另一條橋, 呢一條正常好多~~~:P:P 
 
 
 之後就坐車去THIMPU~~~酒店CHECK IN

入城睇到的~~~

呢度就係酒店~~
 

等緊CHECK IN

佢就是我的導遊 他話51 但是有其他BLOG友話同她地講得38, 仲睇埋ID添~~~~現場睇似51多D和~~~:P:P
 
 
 
 

呢個就是我地的司機 好細的得27 之後果幾日睇到其他不丹的導遊, 我地果個導遊和司機, 都算好型仔~~~HAHA~~~:P:P

等左一陣就可以入房啦~~~其實都幾眼訓~~~丫~~~房有WIFI的




放底行李後, 約好時間去食第一餐~~~
 
 
 
 

餐廳~~

依~~~好似唔止咁少餸的和~~~丫~~~漏左碟菜無影, 仲有碟餸添架~~~

D飯散散地, 都好食的~~~

咖喱雞, 唔怕好辣, 每次都有麵, 丫~~~仲有碟CHILLI 不過傳統菜式, 第一餐OK的~~~
 
 
 每一餐都會有甜品 食飽之後, 可以回房去抖左一陣~~~~
  
 
   訓左一陣, 就出去行程~~~
 
(Thimphu Dzhong)是不丹的國會大樓,也是國王上班的地方,但是國王上班的時間不能參觀,必須等到國王下班以後才有開放參觀
 
 
 

入去要安檢
 
 
 
 
天氣有小小凍~~
 

入門口KINELY有解釋左一輪D畫是點點點咁~~~~ HEE HEE~~~又是聽D唔聽D啦~~~:P:P
 
 
 
 
 

感覺好西藏~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 呢度好寧靜咁~~~  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

導遊帶左我地行左另一邊, 佢仲係度自己玩左一陣跑步機~~~但是無插電的和 HAHA~~~:P:P
 
 
 
 
 周圍都好多呢D畫~~~
 
 

呢個APPLE導遊比的, 話有祝福過比我地食, 但是我地見到好爛咁, 只好袋住帶番酒店, 留向酒店無食到, 後來發現果度D生菓一般都係好醜樣, 因為全部是有機種植, 所以是咁~~~
 
 
 
 
 
 
跟著去一個ART的地方~~~~ 
 
話是D學生畫的和~~~
 

開始發現他好鐘意玩野~~~不丹人其實都唔含儲~~~好玩野下~~~:P:P 只是外表著古裝衫
 
又是水, 山, 草~~~不過好鐘意~~~ 呢度見到有對年青情侶坐埋一邊DATE緊咁~~~ :P:P
 
 
 
 
 

又是學生整的和~~~
 
 
 

樽蓋痴左表面的橋~~

跟住去weekend market
 

好匆匆咁行過~~~~導遊都有介紹下~~~咁的~~~其實我想行耐小小睇下~~~
 
 

他禁機換$比我地, 無錯又換, 因為計過條數做郵票都用左幾舊, 買手信又用幾舊, 第一個EURO100會咁用晒~~~呢EURO100會包埋導遊 司機小費~~~和小小使費咁~~~
消費都唔平的~~~他換比我地的RATE@73 向機場是72.45 多小小咁啦~~~
 
   
 

是咁以解釋下~~~
 

之後傾傾下, 話不丹D冬草蟲是好出名, 因為是野生, 跟著就帶我地去左他另一個FD度睇下
 
 成袋拎出來, 哇~~~~呢度可以夠買一層樓和~~~我地緊是無買到啦~~~佢地心林, 你地兩條友仔黎運桔的~~~~:P:P HAHA~~~

跟著去左 Zangtho Pelri Lhakhang,這間是全不丹最高的小廟, 呢間廟是複製 GURU RINPOCHE神聖的住所 建於1990s~~~
講真當時是聽唔明導遊講物, 回來寫blog去找資料, 咁先知~~~~hee hee~~~:p:p
 
因為太晏, 上塔的門已經上鎖, 上唔到去睇Thimpu的全景~~~~
 
 
 果時太陽下緊山, 天氣開始有點凍, 他地圍住火堆取暖~~~
 
 

街景~~~

之後去左不丹對香港的足球場~~~

d路好多都唔好~~~
 
 

另一邊有人玩射箭 好鬼遠架~~~成個球場距離咁遠, 好勁, 咁都射到~~~好野!!!

呢度就是不丹對香港的球場~~~ (緊有一隻狗向你左近~~~:p:p)

個天好靚~~~
 
 
 

睇完球場, 就坐車番酒店~~~
 
 
 
 

今晚向出外餐廳攪掂~~~又有d不安啦~~~要同導遊食飯~~都唔知講物好~~~>_<

其實好想他走開, 我地兩個可以靜靜地食下飯, 傾下計~~~咁~~~:p:p
 
 
 
 

都要傾架~~~講下佢d野, 問下我地邊個追邊追先咁~~~ 中間是有dead air架~~~:p:p
之後佢問想唔想飲啤酒~~就拎左支酒黎~~~求其飲左d, 咁就番酒店lu~~~導遊佢應該無咩引~~~咁~~~haha~~~
 
餐廳就向post office對面

最後去埋呢度:

国家纪念碑(National Memorial Chorten)是一座让人印象深刻的佛塔, 是为了纪念不丹三世国王吉格梅·多吉·旺楚克(Jigme Dorji wangchukP)而建。吉格梅·多吉·旺楚克被视为现代不丹之父,是他制定了不丹的发展计划,结束了不丹与世隔绝的状态。他不幸于1972年去世,时值壮年。此处有很多不丹人前来转塔,一片祥和。
 
 
 

晚上都好多人圍燒塔行, 佢地相信圍住行可以心靈潔淨咁~~~ 記得好似要連續行5個圈~~~
 
 
之後就番酒店休息lu~~~好想訓覺~~~
 
丫~~~本來話一落機就話有sim card 比我地上網用, 導遊話唔記得左, 應承左明天先比我地和~~~ 今天都可以的, 因為酒店wifi都幾好, 出街又唔係好耐~~~~
 
 

沒有留言:

張貼留言